Klantenbeoordelingen

  • 5 stars!

    Ugh, I picked 5 stars but somehow 1 star registered. DrBeyk deserves 5 stars (and more)! Please feel free to refer to my previous post. ;)
    18-11-2012
  • Fantastic!

    On time, friendly service, very efficient and great price! Highly recommended and will definitely use again. Thank you!
    18-11-2012
  • binnen/buitenband vervangen fietsachterwiel

    Wat een luxe Dr. Beyk. Vooral daar ik hier in de buurt slechte ervaringen heb met fietsenmakers. Ik ben al vaste klant van de winkel in zuid en nu dus ook van Dr. Beyk mobiel!!!!
    14-11-2012
  • reparatie band op school van kind

    hartelijk dank voor het uit de brand helpen van mijn zoon die met een lekke band op school stond. hij is een eersteklasser. lichte paniek. er werd via de concierge contact opgenomen met jullie. vervolgens werd de band op school door jullie gerepareerd. mijn zoon zei: het was een hele aardige jongen. afrekenen kon met ideal achteraf, bonnetje in de mail van ouders. drie maal een 10 voor het idee, de uitvoering en de prijs.
    14-11-2012
  • Super zo'n mobiele fietsenmaker als je slot vast zit!

    Ik ben fan van de bicycle-repair-man.
    9-11-2012
  • Goede en snelle reparatie

    In verband met mijn werk ben ik overdag op kantoor of elders in het land en gezien mijn werktijden is daarom geen enkele fietsenmaker praktisch. Dr. Beyk is de oplossing. Telefonisch boekte ik een reparatie, Dr. Beyk kwam dezelfde dag nog langs op kantoor. Een vriendelijke jongeman nam mijn sleutels aan, repareerde mijn fiets en gaf alles na afloop netjes af bij mijn receptioniste. Perfecte reparatie en efficiënte service, ben erg tevreden.
    5-11-2012
  • sterren....

    Tja, vergeten. 1 ster met een review die duidelijk zeer positief is, dat kan natuurlijk niet. Vijf sterren dus wat mij betreft.
    2-11-2012
  • achterband plakken

    De man (dr.Beyk I presume?) die mijn fiets repareerde was buitengewoon vriendelijk. Hij kwam eerder dan gepland, beloofde binnen 5 minuten klaar te zijn, maar het werd iets langer, want hij moest de binnenband vervangen. Geen betaling contant, zo bleek. Dat kan allemaal via internet: allemaal heel helder. Hij raadde me ook aan om bij een nieuwe lekke band, de buitenband te vervangen. Ik weet bij wie ik dat dan moet doen. Wat een service, wat een mooi bedrijf!
    2-11-2012
  • Ventieltje

    "Superthanks Fietsenboef voor gister, dat je me hielp! Supergoeie service en ik bel zeker weer zodra mn ventieltje er weer af ligt, of als er echt iets is! ;p"
    2-11-2012
  • lekke achterband (donderdagavond half tien)

    vakkundig en snel gerepareerd, erg service gericht en fijn dat er na 21.00u ook nog kon worden gerepareerd! erg fijn!
    26-10-2012
Waardering:*
Onderwerp:*
Ervaring:*
Naam:*
Plaatsnaam:
Captcha validatie*
15+ =